Ви дивилися
Каталог товарів
Клієнту
Мова:
0-800-400-218
Наша адреса
Пн-Пт с 8:30 до 17:30 работа офиса Пн-Пт с 8:00 до 18:00 работа склада Сб,Вс – выходные
Телефони
Графік роботи
  • Пн-Пт з 8:30 до 17:30 робота офісу
  • Пн-Пт з 8:00 до 18:00 робота складу
  • Сб,Нд - вихідні
E-mail
Ми в соцмережах
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Дивилися
1
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Повернення товару

Умови повернення товару

Ми прагнемо забезпечити комфортний сервіс для наших клієнтів і гарантуємо дотримання ваших прав згідно з чинним законодавством України, зокрема Закону України «Про захист прав споживачів».

Повернення товару належної якості

Ви маєте право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки, якщо:

  • товар не був у використанні та зберіг свій товарний вигляд;
  • збережено цілісність упаковки, пломби, ярлики (якщо такі були);
  • є чек або інший документ, що підтверджує покупку.

Поверненню не підлягають товари, зазначені в Переліку, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994.

Повернення товару неналежної якості (брак/дефект):

Якщо ви виявили дефект або виробничий брак, товар може бути повернутий або обміняний.

Для цього:

  1. Зверніться до нашого менеджера за контактним номером телефону 0-800-400-218 або e-mail: sanstore@ukr.net
  2. Опишіть проблему та, за можливості, надайте фото- або відеодокази дефекту.
  3. Усі випадки повернення через брак/дефект розглядаються в індивідуальному порядку.

Особливі умови для замовлень із накладним платежем:

Якщо товар був доставлений накладним платежем, і після отримання ви виявили брак або дефект, то:

  • зверніться до менеджера, який обробляв ваше замовлення, для узгодження подальших дій;
  • такі випадки розглядаються індивідуально відповідно до ситуації.

Важливо: Перевіряйте товар під час отримання у відділенні пошти або у кур’єра. Якщо дефект або пошкодження помітні одразу, зафіксуйте це в акті приймання-передачі або відмовтеся від отримання посилки.

Повернення коштів

Повернення коштів здійснюється протягом 7 робочих днів після погодження повернення та отримання товару на склад. Спосіб повернення узгоджується з клієнтом.

Ми завжди готові допомогти вирішити будь-які питання та знайти оптимальне рішення для кожного клієнта. Звертайтеся до нас, і ми зробимо все можливе для вашого комфорту!